Wednesday 24 December 2014

Buku Baru 2015

Salamz All,

Dah di penghujung tahun.
Alhamdulillah.. syukur pada Allah SWT di atas segala pinjamanNya pada aku. Jasad, roh, jiwa, akal, hati, rasa, keluarga, harta denda, kengkawan. 

2014 akan di tutup buku kira-kira. 
Pada aku, secara pukul rata, perjalanan kehidupan aku tahun ini lebih sukses dari tahun sebelumnya. Apa yang aku rancang, Alhamdulillah ada hasil. Biar naik setakut setakut, bukan mendatar atau lebih teruk menurun.

InsyaAllah perancangan untuk 2015 juga sudah siap dirangka. Mudah-mudahan Allah mempermudahkan semua urusan. Amin...


Dek kerana malas nk menaip, aku kopi gambar je yang dah siap update kat fb. 
Baca bagi paham. 
Dah paham, ingat.
Dah ingat, amal


 

 

 
Kepada yang empunya tulisan, terima kasih. Aku kopi tulisan kamu sebab ada impak lepas aku baca, dan aku nak buat reminder untuk diri aku juga untuk perancangan hidup aku tahun depan. Trima kasih ganda23! (ps: kalau nak kredit, pm tepi).


@weksupermen2014

No comments:

Post a Comment